پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3795
-
الف
+

آخرین خبرهای سینما و جشنواره‌ها

آخرین خبرهای سینما و تلویزیون را از وب‌سایت آی‌فیلم دنبال کنید.

آخرین خبرهای سینما و تلویزیون را از وب‌سایت آی‌فیلم دنبال کنید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۶ فیلم سینمایی خاطره‌انگیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین نمایش داده می شود.

این آثار از میان تولیدات قدیمی و همچنین آثار جدید کانون انتخاب شده‌اند که همزمان با هفته ملی کودک در پرتال اینترنتی کانون برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها به نمایش درمی‌آید.

بر همین اساس، «خمره» به کارگردانی ابراهیم فروزش تولید سال ۱۳۷۰، «سازدهنی» به کارگردانی امیر نادری تولید سال ۱۳۵۲، «کلانتری غیرانتفاعی» به کارگردانی زنده‌یاد یدالله صمدی و نویسندگی سیدمهدی شجاعی و بهزاد بهزادپور تولید سال ۱۳۸۷، «ضربه فنی» به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا رمضانی تولید سال ۱۳۹۷، «کارآگاه ۲» به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب‌پور تولید سال ۱۳۶۱ و «مسیر عشق» به کارگردانی بیژن شکرریز تولید سال ۱۳۸۷، عنوان‌های این ۶ اثر سینمایی کانون هستند.

یادآوری می‌شود برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از روز ۱۲ تا ۱۷ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

آغاز اکران «تا ابد» از 14 مهر

فیلم سینمایی «تا ابد» به کارگردانی امید امین نگارشی و تهیه کنندگی محمد نجفی‌زاده از ۱۴ مهر به صورت آنلاین اکران می شود.

محمد نجفی زاده تهیه کننده فیلم سینمایی «تا ابد» به کارگردانی امید امین نگارشی اعلام کرد که بعد از اکران فیلم سینمایی «تا ابد» در سینماها، این فیلم از روز دوشنبه ۱۴ مهر ساعت ۲۰ به صورت آنلاین در پلتفرم های فیلیمو و نماوا به نمایش درمی آید.

وی ادامه داد: هدف ما از اکران آنلاین، فراهم کردن فرصتی برای تماشای فیلم توسط مخاطبانی است که به هر دلیل نتوانستند فیلم را در سینما تماشا کنند.

 

آمادگی «تورنا۲؛ جزیره فضایی» برای حضور در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

سیدجواد هاشمی  با دومین قسمت از فیلم سینمایی «تورنا۲» برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام آمادگی کرده است. او درباره تداوم فعالیتش در سینمای کودک به فارس گفت: همیشه به دنبال این هستم کارهایی را بسازم که بچه‌ها آن را دوست دارند و با آن ارتباط برقرار می‌کنند و حس می‌کنم تا به اینجا، مجموعه فیلم‌های «پیشونی سفید» و فیلم «تورنا۲» مورد استقبال قرار گرفته است.

نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان «تورنا۲؛ جزیره فضایی» ادامه داد: در درجه اول، نگاه و سلیقه بچه‌ها برایم مهم است اما از ایده برپایی سالانه جشنواره فیلم کودک استقبال می‌کنم؛ چرا که برای فعالان سینمای کودک، ایجاد انگیزه می‌کند و امیدوارم که راهکاری هم برای تبلیغ همه فیلم‌های جشنواره برای اکران آینده اندیشیده شود و جدا از انتخاب داوران، از اکران فیلم‌هایی که از نگاه کودکان و خانواده‌ها نیز رأی مثبت گرفته‌اند، حمایت کنند.

نخستین قسمت «تورنا۲» سال گذشته در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به نمایش درآمد و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان به دبیری «علیرضا تابش» برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبرها از دنیای سینما و تئاتر

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

مروری بر آخرین خبرهای فرهنگی هنری

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر